Breng uw merk of dienst op een ludieke en persoonlijke wijze in beeld bij uw doelgroep. Niet alleen leuk voor de ontvanger! Daar alles digitaal wordt opgeslagen geeft dit veel mogelijkheden uw product op een persoonlijke wijze met uw doelgroep te communiceren. Via de sociale media zoals Twitter, Facebook, etc. komt de foto al snel in beeld bij familie, vrienden en zakenrelaties.
Soms moet je iets meerdere keren zeggen, maar vaak zegt één beeld al meer dan genoeg!
Één beeld zegt vaak meer !
Schouwspel en tijdmachine!

Fred van den Berg, Design, Studio of Illusions,Greenscreen, Events.

Fred van den Berg, Design, Studio of Illusions,Greenscreen, Events.

Fred van den Berg, Design, Studio of Illusions,Greenscreen, Events.

Fred van den Berg, Design, Studio of Illusions,Greenscreen, Events.
Het schouwspel: niet alledaagse gebeurtenis die mooi is om te zien . Aldus het woordenboek. Dit geldt in zekere zin ook voor de Studio of illusions, Als "schouwspel" in uw winkelcentrum, theater, bioscoop, feestlocatie of pretpark.
Gebruik de Studio of illusions als promotiemiddel om uw product of dienst onder aandacht te brengen van uw doelgroep.
De Studio of illusions is ook heel goed informatief en educatief te gebruiken in (openlucht) musea en scholen als interactieve activiteit door bijv. de Studio te gebruiken als "tijdmachine" en uw publiek te plaatsen in andere tijden. Waarbij de grens tussen heden en verleden vervaagd.
Met de foto als tastbaar bewijs en een herinnering aan hun bezoek !

Fred van den Berg, Design, Studio of Illusions,Greenscreen, Events.

Fred van den Berg, Design, Studio of Illusions,Greenscreen, Events.

Fred van den Berg, Design, Studio of Illusions,Greenscreen, Events.

Fred van den Berg, Design, Studio of Illusions,Greenscreen, Events.